Letní pneu vs. zimní pneu

Potřebný rozměr letní pneu naleznete na bočnici, které již na autě máte. Je uveden i ve velkém technickém průkazu TP. Kvalitní letní pneu přímo z oficiální distribuce zajistí potřebnou přilnavost osobního vozu k silnici za horkého suchého či deštivého počasí. Levné letní pneumatiky nejasného původu nebo výrobce může mít vliv na jízdní vlastnosti i životnost pneu.

V případě, že chcete použít jiný rozměr levné letních pneu nebo současně i disků, než je ve VTP, pak Vám na požádání vystavíme typový list. Na základě něho si můžete změnu rozměrů nechat zapsat. Nebudete mít pak problémy při kontrolách STK či Policie ČR – pneumatiky na zimu .

Proč mít letní pneumatiky na osobním autě?

Letní pneumatiky jsou připraveny k ideálním jízdním vlastnostem za letního počasí. Tedy kdy Vás mimo horkého slunečného počasí může zastihnout i vydatný déšť. Pak každý řidič očekává, že jej letní levnější gumy podrží na vozovce a předejde tak nebezpečnému aquaplaningu. Při poklesu teplot pod 7°C je ovšem dobré využívat již zimní gumy.

Hloubka letního vzorku pneu

Doporučujeme pravidelné kontroly vzorků letních pneumatik. Podle zákona musí být nejméně 1,6 mm. Pro kontrolu hloubky vzorku pneu pomáhají značky v drážkách gumy. U letní pneu je doporučen vzorek nejméně 2 mm! Každý rok pneumatiky odborně vyvažte a seřiďte geometrii. Předejdete většímu opotřebení pneumatik a ovlivníte jízdní vlastnosti vozu!

Texty o gumách navíc:

Hlavními třemi tématy projektu jsou tedy metody řízení dopravy ve městech, modelování dopravy a dopravního proudu a metody sběru dopravních dat zimní pneu , včetně automatických aplikací (senzory, videodetekce,…) a následné vyhodnocení dat. Každá metoda má však své limity a přesnost a nemusí tak být vhodná pro různé účely. Tomáš Keller mašinka české djáhy Řízení dopravy Hlavní oblastí zájmu projektu jsou systémy řízení dopravy v různých podmínkách a s různými požadavky.

S využitím moderních softwarových nástrojů pneumatiky je tak možné ověřovat vhodnost či nevhodnost navrhovaných řešení a předcházet tak zbytečným finančním nákladům. Využívají se různé dopravní detektory a metody dopravních průzkumů s ohledem na potřeby získavaných nejlevnější dat. Pro práci jsou využívány rozsáhlé zkušenosti z řízení dopravy v Praze, Brně a v Plzni. Cíle a náplň výhodné projektu pneu Oblast zájmu projektu by se dala rozdělit do třech tématických okruhů.