Jak chatboti pomáhají zjišťovat data o zákaznících

Asociace za lepší ICT řešení přináší mnoho zajímavých a inovativních řešení. Pravidelně o tom všem informujte na svém blogu. Přináší informace z oblastí ERP, CRM, datových center, chatbotů a v neposlední řadě i nových zajímavých technologií. Dnes pro vás máme jeden tip na nový článek s titulkem “Jak chatboti pomáhají firmám zjišťovat data o zákaznících“.

Úvod článku o chatbotech

V úvodu příspěvku se dozvíte, že podniky, které o této technologii nikdy nepřemýšlely, se chystají naskočit do rozjetého vlaku v důsledku rychlé digitalizace v návaznosti na COVID-19. A dělají dobře.

Chatboti se za posledních několik let stali mimořádně všestrannými a sofistikovanými. Z velké části za to vděčí průlomovým objevům v oblasti umělé inteligence. Tyto nástroje již nejsou jen marketingovými rekvizitami společností, které se chtějí prezentovat jako inovativní a „nové generace“. V současné době poskytují odpovědi na dotazy zákazníků, zajišťují rezervace v restauracích a přesměrovávají návštěvníky na lidské agenty. I zákazníci si své virtuální robotické pomocníky oblíbili. Jejich využití však přesahuje rámec zákaznického servisu.

Dále jsou zde rozebrány tyto oblasti:

  • Chatboti jako zdroj informací o zákaznících
  • Poskytování kontextu o vracejících se zákaznících
  • Zlepšení služeb zákazníkům díky informacím v reálném čase
  • Sběr velkých objemů dat pro vytváření autentických profilů
  • Identifikace bolestivých míst zákazníků
  • Porozumění tomu, jak zákazníci komunikují

Více se již dočtete v článku https://lepsi-reseni.cz/chatboti-pomahaji-zjistovat-data

 

zdroj: https://lepsi-reseni.cz/jak-kombinovat-automatizaci-osobni-pomoc/