Co si budeme povídat, stěhování je obrovský zásah do našich životů, ať už se jedná o soukromý byt nebo firmu. A pokud je pro vás toto téma aktuální a zajímáte se o stěhování kanceláří Praha, tak rozhodně doporučujeme využít služby vysokých profesionálů ve svém oboru – společnost Stěhování kvalitně Praha. Budovy chátrají, nájmy se zdražují a tak jsou mnohé obchodní společnosti nuceny hledat vhodnější prostory. Stěhování kanceláří raději přenechte zkušeným odborníkům, neboť stěhování výpočetní techniky není vůbec jednoduché a mohlo by zbytečně dojít ke škodám.
Stěhování kanceláří Praha v praxi
V první fázi vaší firmu navštíví technik, s kterým se domluvíte na variantně přesunu včetně cenové kalkulace – tato služba je zdarma. Málokterý podnik bude chtít po dobu stěhování přestat se svou činnosti. Čas jsou peníze, a proto je možné se domluvit na stěhování kanceláří i v nočních hodinách. Je možné stěhovat kancelář i za chodu. Každopádně se vám vyplatí přenést starosti se stěhováním kanceláře na fundovanou firmu a to i s ohledem na ekonomickou stránku věci. Společnost Stěhování kvalitně Praha má vždy zájem, aby stěhování kanceláří proběhlo, co nejekonomičtěji, nejrychleji a beze ztrát.
Vždy se vám vyplatí stěhovat kanceláře pod odborným dohledem
Kvalitní stěhování Praha – mají k dispozici vhodné balící materiály, které vám zdarma zapůjčí, a poté s největší pečlivostí přestěhují veškeré vaše zařízení. Za rozumnou cenu vám po celé České republice a v zemích Evropské unie zajistí kompletní servis, zatímco se vaši zaměstnanci budou moci v klidu věnovat svoji práci. Žádné stresy, žádné zmatky – nebudete o stěhovácích ani vědět.
Postup při stěhování kanceláří
– Kontrola prostorů a navržení postupu stěhování;
– vypracování cenové kalkulace;
– dohodnutí varianty stěhování kanceláří;
– vytvoření seznamu věcí;
– dovezení balícího materiálu;
– demontáž nábytku a ostatního zařízení,
– balení výpočetní techniky a dalšího drahého vybavení
kanceláře, nábytku a dalších věcí;
– nakládka
– transport na místo určení
– vykládka.